icon
icon
icon
icon

Cavablar

CAVABLAR

I sual....

Cavab: -Bismillahirrəhmanirrəhim! Sizə söyləyim ki, kitabın  annotasiyası mənim tərəfimdən yazılıb. Yəni,  xeyir-şər bəşəri bir anlayışdır.  Onu  bölüb ayrı-ayrı taxçalara, rəflərə , buxçalara düzmək olmaz. Xristianlar deyir ki, hər kəs öz xaçını daşımalıdır. Bu məcazi mənada deyilir. Xaç birdirr. Əlbəttə , Xeyirlə Şərin əbədi mübarizəsi içimizdən keşir! Atəşpərəstlikdə Hörmüzdlə Əhrimənin, xristianlıqda İblislə Müqəddəs ruhun, İslamda Şeytanla Yaradanın mübarizəsi əbədidir. Hərənin öz Xeyri, hərənin öz Şəri olsa bilməz, axı! Azərbaycan Xeyri, erməni Şəri təcəssüm edir!

II sual...

Cavab: Təsvir elədiyim adamlar, yəni qəhrəmanlarım bəşər övladlarıdır, heç də müqəddəs deyillər. Cəmiyyətdəki cirkinliklərdən xali deyillər. Nə Mir Qədir ağa ,  nə Məlikəjdər ağa heç də dinlə pərdələnmirlər, bildikləri üsullarla  Xeyrin bərqərar olması uğrunda döyüşürlər. Qaldı dediyin qanunsuz əməllər, sizə deyim ki,  çirkabdan keçənin  ətəyinin çirkaba batması böyük günah sayılmaz.

III sual...

Cavab:  Müstəqillik dünyanın  ən şirin nemətlərindən biridir. Yüzlərlə xalq bu nemətin həsrətindədir. Yaxşı-pis, dövlətli-kasıb,  korrupsianer-ziyalı, müxalifət-iqtidar,  hamı bir nəfər kimi,  Azərbaycanın müstəqilliyini qorumalıdır. Qaldı sapı özümüzdən olan baltalar, Nazıoğlu kimiləri, belələri  həmişə olub , yenə də olacaq. Artuş isə, xırda da olsa, düşməndir. Hər bir erməni düşməndir.Bu mənim qənaətimdir!

IV sual...

Cavab: Anuş ziddiyyətli obrazdı. Amma onun azərbaycanlılar haqqında xoş sözlərə aldanmaq olmaz. Bu bir erməni xislətidir. Mən bu xisləti göstərməyə çalışmışam.

V sual...

Cavab: Mənə elə gəlir ki, nə qədər Azərbaycan xalqı tam monolitləşməyib, monotərkibli xalqı tərbiyyə eləmək daha asan olduğundan gəlmə ünsürlərin Azərbaycana kütləvi axınının qarşısı alınmalıdır, xırda qrupların isə qorxusu yoxdur. Başımıza gələn bəlaların kökündə həmişə  bu gəlmə ünsürlər dayanıb. Altımışıncı illərin Bakısını xatırlayanda tüklərim biz-biz olur. Bu Şəhər yadların əlində idi! Yad ünsürlər at oynadırdı!

VI sual...

Cavab: Mən elə deməzdim. Həhəng meydan hərəkatı gənclərin işi deyildimi? Romanda Hatəm kimi vətənpərvər gənclərin azlığından şikayyət eləmək olmaz. Sadəcə, mən  tox bir ailənin nümayyəndəsinin də nəhəng  azadlıq mücadiləsinə qoşulmağını təsvir eləmişəm! Dediyim kimi , Azərbaycanın müstəqilliyi hamının işidir! Var-dövlətimiz talanırdı, övladlarımız dərbədər düşürdü, ləyaqətimiz tapdalanırdı! İndi onun bəhrəsini görürük.  İyirmi ildə Azərbaycanda tikildiyi qədər yüz ildə tikilməmişdi.

VII sual...

Cavab: Bu suala, demək olar ki, mən cavab vermişəm.

VIII sual...

Cavab: Bəzi şübhələrim var! Ermənilərdən fərqli olaraq azərbaycanlılar sülhpərvərdilər,  heç vaxt qana susamayıblar. Münaqişənin kəskinləşdiyi dövrdə varlı-hallı erməni evlərinin kimlərinsə nəzarətində olması kimsəyə sirr deyildi.Yəqin ki, bu var-dövləti ələ keçirmək üçün ara qarışdırmaq lazım idi. Elə də elədilər! Mən şübhələrimi həmin ştrixlə ifadə eləmişəm.

IX sual...

Cavab: Hər şeydən əvvəl onu deyim ki, dövlətçiliyimizin modeli Sovet dövründə qoyuldu. Bunu danmaq olmaz. Əlbəttə, haqsızlıqlar olmasaydı yaxın gələcəkdə Sovet hökumətinə qarşı azərbaycanlıların böyük milli-azadlıq hərəkatı gözlənilmirdi. Roman boyu bu adda-budda mübarizə göstərilib. Zirehli bolşevik qatarına atılan berdanka gülləsi buna işarə deyilmi!

X sual...

Cavab: Heç birinə! Və hər birinə! Bunu unutmaq olmaz ki, hər bir obraz müəllifin içindən keçdiyindən hər biri ona oxşaya bilər. Bir ananın bətnindən çıxan uşaqlar kimi.

CAVABLAR

I sual....

Cavab: -Bismillahirrəhmanirrəhim! Sizə söyləyim ki, kitabın  annotasiyası mənim tərəfimdən yazılıb. Yəni,  xeyir-şər bəşəri bir anlayışdır.  Onu  bölüb ayrı-ayrı taxçalara, rəflərə , buxçalara düzmək olmaz. Xristianlar deyir ki, hər kəs öz xaçını daşımalıdır. Bu məcazi mənada deyilir. Xaç birdirr. Əlbəttə , Xeyirlə Şərin əbədi mübarizəsi içimizdən keşir! Atəşpərəstlikdə Hörmüzdlə Əhrimənin, xristianlıqda İblislə Müqəddəs ruhun, İslamda Şeytanla Yaradanın mübarizəsi əbədidir. Hərənin öz Xeyri, hərənin öz Şəri olsa bilməz, axı! Azərbaycan Xeyri, erməni Şəri təcəssüm edir!

II sual...

Cavab: Təsvir elədiyim adamlar, yəni qəhrəmanlarım bəşər övladlarıdır, heç də müqəddəs deyillər. Cəmiyyətdəki cirkinliklərdən xali deyillər. Nə Mir Qədir ağa ,  nə Məlikəjdər ağa heç də dinlə pərdələnmirlər, bildikləri üsullarla  Xeyrin bərqərar olması uğrunda döyüşürlər. Qaldı dediyin qanunsuz əməllər, sizə deyim ki,  çirkabdan keçənin  ətəyinin çirkaba batması böyük günah sayılmaz.

III sual...

Cavab:  Müstəqillik dünyanın  ən şirin nemətlərindən biridir. Yüzlərlə xalq bu nemətin həsrətindədir. Yaxşı-pis, dövlətli-kasıb,  korrupsianer-ziyalı, müxalifət-iqtidar,  hamı bir nəfər kimi,  Azərbaycanın müstəqilliyini qorumalıdır. Qaldı sapı özümüzdən olan baltalar, Nazıoğlu kimiləri, belələri  həmişə olub , yenə də olacaq. Artuş isə, xırda da olsa, düşməndir. Hər bir erməni düşməndir.Bu mənim qənaətimdir!

IV sual...

Cavab: Anuş ziddiyyətli obrazdı. Amma onun azərbaycanlılar haqqında xoş sözlərə aldanmaq olmaz. Bu bir erməni xislətidir. Mən bu xisləti göstərməyə çalışmışam.

V sual...

Cavab: Mənə elə gəlir ki, nə qədər Azərbaycan xalqı tam monolitləşməyib, monotərkibli xalqı tərbiyyə eləmək daha asan olduğundan gəlmə ünsürlərin Azərbaycana kütləvi axınının qarşısı alınmalıdır, xırda qrupların isə qorxusu yoxdur. Başımıza gələn bəlaların kökündə həmişə  bu gəlmə ünsürlər dayanıb. Altımışıncı illərin Bakısını xatırlayanda tüklərim biz-biz olur. Bu Şəhər yadların əlində idi! Yad ünsürlər at oynadırdı!

VI sual...

Cavab: Mən elə deməzdim. Həhəng meydan hərəkatı gənclərin işi deyildimi? Romanda Hatəm kimi vətənpərvər gənclərin azlığından şikayyət eləmək olmaz. Sadəcə, mən  tox bir ailənin nümayyəndəsinin də nəhəng  azadlıq mücadiləsinə qoşulmağını təsvir eləmişəm! Dediyim kimi , Azərbaycanın müstəqilliyi hamının işidir! Var-dövlətimiz talanırdı, övladlarımız dərbədər düşürdü, ləyaqətimiz tapdalanırdı! İndi onun bəhrəsini görürük.  İyirmi ildə Azərbaycanda tikildiyi qədər yüz ildə tikilməmişdi.

VII sual...

Cavab: Bu suala, demək olar ki, mən cavab vermişəm.

VIII sual...

Cavab: Bəzi şübhələrim var! Ermənilərdən fərqli olaraq azərbaycanlılar sülhpərvərdilər,  heç vaxt qana susamayıblar. Münaqişənin kəskinləşdiyi dövrdə varlı-hallı erməni evlərinin kimlərinsə nəzarətində olması kimsəyə sirr deyildi.Yəqin ki, bu var-dövləti ələ keçirmək üçün ara qarışdırmaq lazım idi. Elə də elədilər! Mən şübhələrimi həmin ştrixlə ifadə eləmişəm.

IX sual...

Cavab: Hər şeydən əvvəl onu deyim ki, dövlətçiliyimizin modeli Sovet dövründə qoyuldu. Bunu danmaq olmaz. Əlbəttə, haqsızlıqlar olmasaydı yaxın gələcəkdə Sovet hökumətinə qarşı azərbaycanlıların böyük milli-azadlıq hərəkatı gözlənilmirdi. Roman boyu bu adda-budda mübarizə göstərilib. Zirehli bolşevik qatarına atılan berdanka gülləsi buna işarə deyilmi!

X sual...

Cavab: Heç birinə! Və hər birinə! Bunu unutmaq olmaz ki, hər bir obraz müəllifin içindən keçdiyindən hər biri ona oxşaya bilər. Bir ananın bətnindən çıxan uşaqlar kimi.

CAVABLAR

I sual....

Cavab: -Bismillahirrəhmanirrəhim! Sizə söyləyim ki, kitabın  annotasiyası mənim tərəfimdən yazılıb. Yəni,  xeyir-şər bəşəri bir anlayışdır.  Onu  bölüb ayrı-ayrı taxçalara, rəflərə , buxçalara düzmək olmaz. Xristianlar deyir ki, hər kəs öz xaçını daşımalıdır. Bu məcazi mənada deyilir. Xaç birdirr. Əlbəttə , Xeyirlə Şərin əbədi mübarizəsi içimizdən keşir! Atəşpərəstlikdə Hörmüzdlə Əhrimənin, xristianlıqda İblislə Müqəddəs ruhun, İslamda Şeytanla Yaradanın mübarizəsi əbədidir. Hərənin öz Xeyri, hərənin öz Şəri olsa bilməz, axı! Azərbaycan Xeyri, erməni Şəri təcəssüm edir!

II sual...

Cavab: Təsvir elədiyim adamlar, yəni qəhrəmanlarım bəşər övladlarıdır, heç də müqəddəs deyillər. Cəmiyyətdəki cirkinliklərdən xali deyillər. Nə Mir Qədir ağa ,  nə Məlikəjdər ağa heç də dinlə pərdələnmirlər, bildikləri üsullarla  Xeyrin bərqərar olması uğrunda döyüşürlər. Qaldı dediyin qanunsuz əməllər, sizə deyim ki,  çirkabdan keçənin  ətəyinin çirkaba batması böyük günah sayılmaz.

III sual...

Cavab:  Müstəqillik dünyanın  ən şirin nemətlərindən biridir. Yüzlərlə xalq bu nemətin həsrətindədir. Yaxşı-pis, dövlətli-kasıb,  korrupsianer-ziyalı, müxalifət-iqtidar,  hamı bir nəfər kimi,  Azərbaycanın müstəqilliyini qorumalıdır. Qaldı sapı özümüzdən olan baltalar, Nazıoğlu kimiləri, belələri  həmişə olub , yenə də olacaq. Artuş isə, xırda da olsa, düşməndir. Hər bir erməni düşməndir.Bu mənim qənaətimdir!

IV sual...

Cavab: Anuş ziddiyyətli obrazdı. Amma onun azərbaycanlılar haqqında xoş sözlərə aldanmaq olmaz. Bu bir erməni xislətidir. Mən bu xisləti göstərməyə çalışmışam.

V sual...

Cavab: Mənə elə gəlir ki, nə qədər Azərbaycan xalqı tam monolitləşməyib, monotərkibli xalqı tərbiyyə eləmək daha asan olduğundan gəlmə ünsürlərin Azərbaycana kütləvi axınının qarşısı alınmalıdır, xırda qrupların isə qorxusu yoxdur. Başımıza gələn bəlaların kökündə həmişə  bu gəlmə ünsürlər dayanıb. Altımışıncı illərin Bakısını xatırlayanda tüklərim biz-biz olur. Bu Şəhər yadların əlində idi! Yad ünsürlər at oynadırdı!

VI sual...

Cavab: Mən elə deməzdim. Həhəng meydan hərəkatı gənclərin işi deyildimi? Romanda Hatəm kimi vətənpərvər gənclərin azlığından şikayyət eləmək olmaz. Sadəcə, mən  tox bir ailənin nümayyəndəsinin də nəhəng  azadlıq mücadiləsinə qoşulmağını təsvir eləmişəm! Dediyim kimi , Azərbaycanın müstəqilliyi hamının işidir! Var-dövlətimiz talanırdı, övladlarımız dərbədər düşürdü, ləyaqətimiz tapdalanırdı! İndi onun bəhrəsini görürük.  İyirmi ildə Azərbaycanda tikildiyi qədər yüz ildə tikilməmişdi.

VII sual...

Cavab: Bu suala, demək olar ki, mən cavab vermişəm.

VIII sual...

Cavab: Bəzi şübhələrim var! Ermənilərdən fərqli olaraq azərbaycanlılar sülhpərvərdilər,  heç vaxt qana susamayıblar. Münaqişənin kəskinləşdiyi dövrdə varlı-hallı erməni evlərinin kimlərinsə nəzarətində olması kimsəyə sirr deyildi.Yəqin ki, bu var-dövləti ələ keçirmək üçün ara qarışdırmaq lazım idi. Elə də elədilər! Mən şübhələrimi həmin ştrixlə ifadə eləmişəm.

IX sual...

Cavab: Hər şeydən əvvəl onu deyim ki, dövlətçiliyimizin modeli Sovet dövründə qoyuldu. Bunu danmaq olmaz. Əlbəttə, haqsızlıqlar olmasaydı yaxın gələcəkdə Sovet hökumətinə qarşı azərbaycanlıların böyük milli-azadlıq hərəkatı gözlənilmirdi. Roman boyu bu adda-budda mübarizə göstərilib. Zirehli bolşevik qatarına atılan berdanka gülləsi buna işarə deyilmi!

X sual...

Cavab: Heç birinə! Və hər birinə! Bunu unutmaq olmaz ki, hər bir obraz müəllifin içindən keçdiyindən hər biri ona oxşaya bilər. Bir ananın bətnindən çıxan uşaqlar kimi.

CAVABLAR

I sual....

Cavab: -Bismillahirrəhmanirrəhim! Sizə söyləyim ki, kitabın  annotasiyası mənim tərəfimdən yazılıb. Yəni,  xeyir-şər bəşəri bir anlayışdır.  Onu  bölüb ayrı-ayrı taxçalara, rəflərə , buxçalara düzmək olmaz. Xristianlar deyir ki, hər kəs öz xaçını daşımalıdır. Bu məcazi mənada deyilir. Xaç birdirr. Əlbəttə , Xeyirlə Şərin əbədi mübarizəsi içimizdən keşir! Atəşpərəstlikdə Hörmüzdlə Əhrimənin, xristianlıqda İblislə Müqəddəs ruhun, İslamda Şeytanla Yaradanın mübarizəsi əbədidir. Hərənin öz Xeyri, hərənin öz Şəri olsa bilməz, axı! Azərbaycan Xeyri, erməni Şəri təcəssüm edir!

II sual...

Cavab: Təsvir elədiyim adamlar, yəni qəhrəmanlarım bəşər övladlarıdır, heç də müqəddəs deyillər. Cəmiyyətdəki cirkinliklərdən xali deyillər. Nə Mir Qədir ağa ,  nə Məlikəjdər ağa heç də dinlə pərdələnmirlər, bildikləri üsullarla  Xeyrin bərqərar olması uğrunda döyüşürlər. Qaldı dediyin qanunsuz əməllər, sizə deyim ki,  çirkabdan keçənin  ətəyinin çirkaba batması böyük günah sayılmaz.

III sual...

Cavab:  Müstəqillik dünyanın  ən şirin nemətlərindən biridir. Yüzlərlə xalq bu nemətin həsrətindədir. Yaxşı-pis, dövlətli-kasıb,  korrupsianer-ziyalı, müxalifət-iqtidar,  hamı bir nəfər kimi,  Azərbaycanın müstəqilliyini qorumalıdır. Qaldı sapı özümüzdən olan baltalar, Nazıoğlu kimiləri, belələri  həmişə olub , yenə də olacaq. Artuş isə, xırda da olsa, düşməndir. Hər bir erməni düşməndir.Bu mənim qənaətimdir!

IV sual...

Cavab: Anuş ziddiyyətli obrazdı. Amma onun azərbaycanlılar haqqında xoş sözlərə aldanmaq olmaz. Bu bir erməni xislətidir. Mən bu xisləti göstərməyə çalışmışam.

V sual...

Cavab: Mənə elə gəlir ki, nə qədər Azərbaycan xalqı tam monolitləşməyib, monotərkibli xalqı tərbiyyə eləmək daha asan olduğundan gəlmə ünsürlərin Azərbaycana kütləvi axınının qarşısı alınmalıdır, xırda qrupların isə qorxusu yoxdur. Başımıza gələn bəlaların kökündə həmişə  bu gəlmə ünsürlər dayanıb. Altımışıncı illərin Bakısını xatırlayanda tüklərim biz-biz olur. Bu Şəhər yadların əlində idi! Yad ünsürlər at oynadırdı!

VI sual...

Cavab: Mən elə deməzdim. Həhəng meydan hərəkatı gənclərin işi deyildimi? Romanda Hatəm kimi vətənpərvər gənclərin azlığından şikayyət eləmək olmaz. Sadəcə, mən  tox bir ailənin nümayyəndəsinin də nəhəng  azadlıq mücadiləsinə qoşulmağını təsvir eləmişəm! Dediyim kimi , Azərbaycanın müstəqilliyi hamının işidir! Var-dövlətimiz talanırdı, övladlarımız dərbədər düşürdü, ləyaqətimiz tapdalanırdı! İndi onun bəhrəsini görürük.  İyirmi ildə Azərbaycanda tikildiyi qədər yüz ildə tikilməmişdi.

VII sual...

Cavab: Bu suala, demək olar ki, mən cavab vermişəm.

VIII sual...

Cavab: Bəzi şübhələrim var! Ermənilərdən fərqli olaraq azərbaycanlılar sülhpərvərdilər,  heç vaxt qana susamayıblar. Münaqişənin kəskinləşdiyi dövrdə varlı-hallı erməni evlərinin kimlərinsə nəzarətində olması kimsəyə sirr deyildi.Yəqin ki, bu var-dövləti ələ keçirmək üçün ara qarışdırmaq lazım idi. Elə də elədilər! Mən şübhələrimi həmin ştrixlə ifadə eləmişəm.

IX sual...

Cavab: Hər şeydən əvvəl onu deyim ki, dövlətçiliyimizin modeli Sovet dövründə qoyuldu. Bunu danmaq olmaz. Əlbəttə, haqsızlıqlar olmasaydı yaxın gələcəkdə Sovet hökumətinə qarşı azərbaycanlıların böyük milli-azadlıq hərəkatı gözlənilmirdi. Roman boyu bu adda-budda mübarizə göstərilib. Zirehli bolşevik qatarına atılan berdanka gülləsi buna işarə deyilmi!

X sual...

Cavab: Heç birinə! Və hər birinə! Bunu unutmaq olmaz ki, hər bir obraz müəllifin içindən keçdiyindən hər biri ona oxşaya bilər. Bir ananın bətnindən çıxan uşaqlar kimi.